Sammanfattning av sommaren 09

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
Jag var på Hultsfredsfestivalen och såg KOL och The Killers, inte varje dag lixom! 

Dog någon som stod dig nära?

Nae och tur är väl de!

Vilka länder besökte du?

Inget

Är det något du saknar sommaren 2009 som du vill ha sommaren 2010?

Nä, inget jag kommer på nu iaf

Vilket datum från sommaren 2009 kommer du alltid att minnas?
5 juni (studenten), hultandatumen, 27 juli, 18 aug m.m.

Största misstaget?
Inget speciellt, lr jo! att packa med sig 2 plattor öl och inte tänka på att varva med cider!? Lr att man bara kunnat  ta typ 2 flaskor med sprit lr nåt istället! Haha. Överdriver inte om jag säger att jag hade sveriges tungaste väska på hultsfred.

Har du varit sjuk eller skadat dig?

Säkert lite småsnorig men inget mer

Bästa köpet?
Regnkappan på Liseberg

Vad spenderade du mest pengar på?
Att leva och ha kul

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Grillkvällarna med brudarna, hultsfred, mina vänner, de roliga festerna m.m skulle kunna rabbla upp en massa!

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om sommaren 2009?
Hela The Sounds konserten på Hultan, Rap das armas, Read my mind- Killers, Johnossi- Man must dance, Scatmans world, KOL,  History- funeral for a friend, My heroine- Silverstein

Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?

Gladare, men är oftast glad!

Vad önskar du att du gjort mer?

Hmm.. åkt på fler festivaler om jag hade vetat att de skulle va så kul, badat mer.
Vad önskar du att du gjort mindre?

Donno

Hur tillbringade du midsommarafton?

Hos Nick i skämsta med Josefine, matilda, Linda och folket där

Blev du kär i sommar?

Blev och är fortfarande

Hur många förhållanden?

1
Favoritprogram på tv?
Har typ inte kollat på tv

Bästa boken du läste i sommar?

twilightsaga 1, 2

Största musikaliska upptäckten?
Johnossi, The Sounds!

Något du önskade och fick?

En bra sommar

Något du önskade dig men inte fick?
Sooool hela sommarn

Vad gjorde du första dagen på sommarlovet?

Ehm... tog det lugnt. Dagen efter studenten ni vet ;)

Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?

Mer sol

Hur skulle du beskriva din klädstil sommaren 2009?

Shorts, linne o foppisarna!

Vad fick dig att må bra?
Sol, bad, vännerna, mickelangelo o allt kul jag har gjort

Vem saknade du?
Hmm... velat varit lite mer med pappa 

De bästa nya människorna du träffade?

Tältkompisarna på festivalen och våra grannar lätt!  

Sommarens sötaste?

Kan ni nog gissa er till

Sommarens hetaste?
mina foppatofflor (som alltid)

Sommarens besvikelse?
För mycket regn

Sommarens bästa?
Pickemicke och  mina underbara vänner

Sommarens snällaste?

Flera som varit sommaren snällaste!

Grrreat sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0