Pump it!

Jobbat idag och det var trögt men sen när jag skulle hem så mötte jag massa folk som oxå skulle emd 3tåget så det var ju kul iaf! Sällskap är aldrig fel. Väl hemma sen så blev det mat och sen var jag ut med Jossan en sväng och efter det var klckan budypumpdags igen! Så himla kul är det och skapligt skönt efteråt oxå. Duktiga jag (Y)
Så nu ligger jag alltså här i min säng och är slut i hela kroppen. Massage skulle inte va helt fel så stela som jag är.. Åså har jag lovat mamma att klippa gräset imorrn oxå och sen ska vi träna igen på fredag om de inte blir ändrat. Jag kommer inte kunna röra mig på lördag känns det som och då ska Nicole o jag springa runt på stan lixom. Tur det finns rulltrappor, haha!
Men nu sova.

Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0