Ponnyridning

Ledig idag som vanligt. Sov till 9 typ och sen blev det frulle vid tvn och så innan jag begav mig till stallet för att ta hand om och rida lite på ponnyn. Ponnyridning alltså! Det gick över förväntan rätt bra för en gångs skull. Så de är ju bra iaf. Men var lagom slut i benen sen när jag skulle cykla hem med träningsvärk och allt. Pjuuh.
Nu har jag läst och legat under mina täcken i min säng till ett försök att bli lite varm. Hjälpte nästan. Don´t get it, min blodcirkulation lär ju typ ligga på noll lr nåt... Hehe. Så äre....
Snart ska jag fixa till mig lite och så ska vi gå och gratta kusin Niklas som fyller 18 idag, grattis! Blir smörgåstårta och fika om jag inte fattat fel. Ska bli jävligt gott isåfall! Resten av kvällen blir nog lugn känns det som. Det är ju Idol och grejjer nu för tiden lixom. Skulle gått på bio men tror nog att vi får ta det en annan gång istället. Stackars Jossan, usch! Så jävla svårt att veta vad fan man ska säga när sånt här händer. För det finns ju ingentiong som hjälper direkt lixom. Tänk om man kunde trolla så allt blev bra igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0