One night in Arvidsbo

Jag stack till Arvidsbo och Nicole och hundarna igårkväll. Vi bara chillade framför tvn och datan (youtube) med godis, lite cola och sen en nattpizza. Gillart. Plus att Fanta verkade tycka om mig väldigt mycket igår. Såååå himla mysig hund förutom när står och dregglar en på benet. Vill med ha en mysig hund!

Nu har jag kommit hem för en stund sen. Vi käkade frulle och sen fick jag skjuts till rondellen av Nicole på cykeln och så blev det en promenad hem sen resten av biten i det fina morgonvädret. Kom på att jag ju hade min Ipod i väskan oxå. Så jag drog på lite KOL och Johnossi och gick där och sjöng. Härligt! Men nu SKA jag fan läsa ut min bok lr kolla på Idolrepriserna... kanske istället.

Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0