Gamer

Nicole kom ju som sagt hit igår vid 18. Hon duschade och fixade sig på typ en kvart, haha! Rekord fan. Sen blev det 19 tåget in till Uppsala för lite kinabuffé och sen bio på det. Vi såg GAMER ju och den var faktiskt bra. Jag som inte brukar vara så mycket för sånna filmer så mitt val blev lyckat trots allt. Efter det åkte vi 11 tåget hem och där träffade vi även på Sofia som hade vart på nollning hela kvällen. Trevligt de.
Promenad hem från station och sen somnade vi väl vid halv 2. Skön kväll.

Nu kom jag precis in från en promenad med syster så nu känner jag mig lite duktig! Skulle ha hjälpt Jossan att slinga hennes hår med men hon hade tvingat nån annan nu så då slipper ju jag ehehe.

Dålig bild men skitsamma.


Kommentarer
Postat av: linn

du kan få slinga mitt hår istället! råttfärgat nu ju :( vad händer ikväll?=)

2009-09-05 @ 13:25:30
URL: http://stromsvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0