Gallerian 9an

Blev som sagt Gävle med Nicole idag trots att vi fick offra lördagens sovmorgon o ta 9tåget in till stan. Men det gjorde som sagt inget för vi hade en himla skön dag ändå (: Strosa runt i affärer, äta god mat och bara dagdrömt lite om allt man skulle vilja ha lr tänk om lalala.... typ. Vid halv 3 var vi nöjda och trötta och tog tåget hem igen och sen dess har jag bara degat, rensa min garderob lite och kollat True Blood (ja jag är beroende av den serien). Msnat lite med Mikael har jag oxå och om ett tag kommer Nicole förbi o är social med mig. Grrreat!

Kom bla hem med denna sköna och snygga polo från H&M!


Kommentarer
Postat av: Nicole!

Nicole Ivarsson gillar din status!

2009-09-26 @ 20:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0