Flickan som lekte med elden

Gick till Niklas och sa grattis och fikade med smörgåstårta och kladdkaka. Gott. Min moster är bäst på att göra kladdkaka tror jag! Fick prata med min handsome swedish boy lite oxå haha. Det känns alltid lika bra att få höra hans röst och få prata med honom. Tusan vad jag saknar dig!
Men iaf, efter lite fika och så så skjutsade Fredde mig till bion här i Tierp där jag mötte Jossan o Johanna. Vi såg som det står i rubriken, Flickan som lekte med elden. Jag tyckte den här filmen var bättre än Män som hatar kvinnor faktiskt. Så det var ju bra. Dock har jag missat Idol nu då men får väl kolla reprisen på söndag lr nåt helt enkelt.
Nu ska jag chilla vidare och kanske ta lite godis lr chips och sätta mig vid tvn lr nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0