Stockholm

Igår drog Jossan och jag till Jossans syster Victoria på besök som bor strax utanför Stockholm. Vi kom dit på kvällen igår och då blev det tacos utan tacokrydda i kättfärsen. Glömde nämligen att handla tackokrydda så det blev en salig blandning av lite allt möjlig krydda iställetMen det blev gott ändå ;D Sen blev det mer tjockande med godis o chips till idol. Sköönt.
Idag vaknade vi lagom tidigt, fixade oss, käkade frulle för sen bege oss in till självaste Sthlm för lite shopping typ. Jag hittade iaf till slut en såndär mysdress som jag kallar det på Cubus och ett par nya vantar. Grrreat!

Nu ligger jag nyduschad i min säng och är trött och tänkte försöka sova. Fast Jossan och Ronja tycker jag ska vara social och gå på feeest men det orkar jag nog verkligen inte. Hehe...

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0