Seize the day

Jag säger som Janice i VÄNNER, Oh my gaaad! Min kropp är helt totalt död sen spinnigen igår kan man väl säga. Spinnig är så jäklarns jobbigt, fyfaan! Haha. Tror aldrig jag svettats så mkt i hela mitt liv det bara rann lixom och konditionskrävande var det oxå minsann fick jag klart för mig. Det var äckligt jobbigt eftersom man använder benen mest när man cyklar lixom och dan innan (onsdag) var det ju pump där jag la på vikt på mina ben oxå. Så det kan va därför som det var så olidligt jobbigt men jag tog mig igenom passet iaf och de är jag nöjd med. Men det var nog sista och första gången som jag gick på spinning iaf, inte min grej. Ehe.

Nu har jag precis dammsugit här uppe till och med systers rum för jag har ju ändå inget bättre för mig tills säsong 2 av OTH laddat klart, haha... shit. Och när man pratar om trollen, nu laddade de precis klart!
Ikväll ska jag iaf umgås med Nicole och det blir idolkväll så det blir nice!

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0