Körlektion

Idag har avrit en händelserik och bra dag. Började med att gå och hälsa på på Ugglan (fritids för barn med olika handikapp) och det var kul faktiskt. Söta ungar och trevlig personal. Så ska dit på onsdag nästa vecka med och då ska jag va med lite längre vid deras mellis oså. Kul! Så återstår det att se hur det bli i framtiden sen. Hoppas på nåt bra, få jobba lite extra lr så skulle ju inte va fel lixom.
Och just precis nyss kom jag hem från min första körlektion. Var jag nervös lr var jag nervös?! Gosh.. men det gick faktiskt bättre än jag trodde! Fick med mig 3 saker jag behövde öva lite på bara men han tyckte inte att jag behövde köra mer i Tierp och tyckte jag körde rätt bra. Så nästa lektion blir i Gävle om 2 veckor. Det kommer vara ännu nervösare! Nu ska jag bara börja plugga teori ordentligt oxå.... måste måste måste ta tag i det fast de är så jäklarns tråkigt! Men annars blir det ju inget körkort så!

Saknar Micke så sjukt mycket nu oxå, gaaah. Blir tokig!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0