Far away from here

Idag har jag varit och tagit blodprov, fixat lite med mitt CV jag suger verkligen på sånt där skit. Ble. Sen har jag även krattat löv på typ hela baksidan och hunnit med en promenad med annika nu på kvällen, sköönt! Har ätit lite godis med men de blev nog lite mycket för nu mår jag illa. Godisråttan i mig har nog försvunnit lite faktiskt och de är ju bra. Lala... jo börjat läsa om körboken har jag med gjort så nu kommer det vara jag<3 teoriboken ett tag framöver för nu SKA bannemig de där körkortet fixas!
Men nu blire lite mer OTH, lite teori och sen ska ajg sooova. Det behövs för imorrn blir en aktiv dag så då lär jag ladda krafterna om jag ska orka, ehe.

Miss you!

Kommentarer
Postat av: annapanna

men då är vi två godisråttor , ja är tammetusan hopplös när de väl står en godis-skål framme. :p

2009-10-22 @ 19:19:09
URL: http://magicsecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0