7/10- 09

Idag var jag uppe vid halv 9 efter en natt utan sömn i princip. Hatar när man inte kan sova! Men anyway, vid 10 var jag på AFM för ett möte och lite info om hur man gör ett bra CV, personligt brev osv. Och det gav faktiskt rätt mycket ändå jämfört med vad jag trodde. Känns lite lättare nu när man vet hur man ska göra och vad man ska skriva. Va väl klar vid 20 i 11 ungefär så va hemma till 11 igen.
Nu har jag precis ätit och så ringde Micke oxå så nu är mitt humör på topp. Om ett tag ska jag hjälpa till att lassa halm och sen ska jag åka med Bettan in till Valbo och lämna tillbaka en jacka så det blir ingen träning idag, tråkigt! Men imorgon ska Annika och jag prova på Core, ska bli kul. Nu ska min lilla mage (och rygg) få plågas en gång till i veckan. Nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0