23/10- 09

Idag äre fredag och helgen börjar, inte för att det är så stor skillnad när man ändå inte gör nåt speciellt i veckorna men ändå lixom. Ikväll ska jag iaf träffa Linda så de kommer bli awsome! Kanske blir idol här hemma istället för bio eftersom jag just såg att jag nog inte ska slösa de jag har kvar för tillfället vilket inte är så mycket, ehe. Så då kanske de blir nån mer osm vill haka på lite idolfredagschill istället.
Just nu sitter jag med färg på mina ögonbryn och senare ska jag färga håret oxå. Det behövs verkligen och sen fortsätta vänta på att det ska växa! Vill ha lååångt nu.

Hmm ja... och igår så var jag och mamma in till Uppsala för jag skulle till ackis på lite kontroll och allt såg bra ut med blodvärden och hela köret så ska inte det förrän om typ 2½ år igen för undersökning. Det kommer kännas lite konstigt med tanke på att jag varit där 1-2 ggr om året sen jag va typ bebis. Men jag klagar inte. Aja, efetr besöket åt vi kinabuffé och gick lite på stan och jag fick med mig ett par jeansleggings, en tubklänning/topp, en tröja och en sportbh hem, nice.
Men nu måste jag tvätta bort färgen så mina bryn inte blir svarta lr nåt, tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0