091001

Nu har vi gått in oktober oxå och då är det verkligen höst på riktigt. Jag gillar hösten faktiskt. Den är så mysig lixom, både dagarna och kvällarna. På dagarna är det hur härligt som helst att vara ute när det är såhär fint väder och på kvällarna vill mna bara mysa framför en film. Gillart! Sen är det inte så långt till jul och nyår nu heller och inte den första snön heller för den delen. Undra när den kommer i år...
Nu håller jag på att koka ägg och ska käka frulle och sådär. Sen blir det nog en sväng ner till körskolan och efter det ska jag klippa lite. En promenad vill jag hinna med oxå! Får försöka dra med mig nån som vill göra mig sällskap på en sån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0