You raise me up

Haft kör lektion idag, det var på tiden tyckte jag. Kändes som en evighet sen sist fast det bara var typ 2 veckor sen. Och ja? det går bara framåt, så det känns väldigt bra faktiskt (: Efteråt stannade jag kvar en stund på bilskolan och provade att göra ett såntdär test och jag fick 47 poäng, vilket var mkt över förväntan med tanke på att jag typ inte pluggat nåt alls. Nääästan godkänd ju. Så nu äre bara att köra på! Började plugga på riktigt idag iaf. Sammanfatta texter och skit så man fattar nåt och slipper mala igenom varenda rad i boken.
Annars har jag bara kollat på film, Alpha Dog. Sett den förr dock men den är bra, så har ni inte sett den kan jag tipsa er att göra det om ni har tråkigt nån dag (: Jaaa, gjort slingor på mamma har jag gjort oxå och nyss kollade jag klart på Förkväll. Aldrig sett det förr men det var bra så de kommer nog kollas på fler gånger!

Nu ska jag fortsätta  lyssna på Westlife(!) dom är faktiskt bra! Fick nåt ryck nu när dom var med i Förkväll lixom. Boyband kommer jag nog alltid att ha en liten love för tror jag. Speciellt dom här även fast dom gör mycket covers men skitsamma! Vad gör de om 100 år lixom? Har hört att dom ska ha nån spelning här i sverige nåt tag om jag inte är helt ute och cyklar? Anyway så skulle de va kul att gå ju om de stämmer.

Annars vill jag bara att december och nyår och januari och allt bara ska gå fort så att Micke kommer hem nån gång!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0