When the wheels come down

Åh vad jag älskar Foo Fighters nya(?) låt Wheels. Kan lyssna på den om och om igen. Anyway, idag är det lördag och jag sov till typ halv 11 så de va ju bra. Nyss käka jag frulle emd och kollade lite på So you think you can dance och jag blir så less.... Varför började jag inte dansa för när jag var mindre?! Blir så avundjuk. Det ser lixom så himla coolt och kul ut med för den delen. Skulle ju vara skitcoolt och kunna dansa så själv. Men men...

Igår så var jag iallafall med Jossan sen på eftermiddagen vi gick ut o gick och pratade oså och sen på kvällen så drog vi till affärn och handla lite och mötte upp Therese. Sen blev det sangria och Idol och liite godis för mig. Dom andra var duktiga och lät bli, önskar jag med hade gjort de för sen fick jag bara ont i magen. Så idag blire inge sånt för mig. Så äre. Undra vad man ska hitta på idag då? Tänk om man var utomlands! Det finns inte ord för hur jävla mycket jag vill åka utomlands, fyfan.... Men det får bli i vår de! Annars är jag sugen på att åka till stan, vill ha ett par nya vanliga snygga jeans vill jag. Men de känns inte som att det kommer bli nå stan så får se va dsom händer sen helt enkelt. Man blir ju inte så sugen på att göra nåt när det ser helt dött ut ute, grått och dant. Usch, hoppas det kommer mycket mysig snö snart! Det blir kallt men de äre väl ändå värt kanske, ett tag iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0