The Twilightsaga

Idag har jag äntliiiigen fått sett den efterlängtade del 2 i The Twilightsaga! New Moon med andra ord. Och ja vad ska man säga? Den var helt jävla underbar den med som den förstatyckte jag faktiskt. Hade samma känsla som när jag sett Twilight. Blir som helt salig lixom. Gud vad jag älskar den där serien! Dags att läsa 4e boken snart känner jag. Var iaf på bion med Linda, Nicole och Julia. Kulkul! Annars har jag hunnit med en promenad på förmiddagen bara och sen vrämde jag upp med Twilight och sen blev det 4tåget in då till stan med tjejerna.
Och nyss fick jag prata lite med Micke oxå, hih. Min dag har varit väldigt bra idag till skillnad från igår, heeh.
Nu är jag helt ensam hemma dock för Linda stack för en stund sen. Så ska väl snart sova tror jag. Önskar att Micke var här nu..... Åh, suger att han är på andra sidan jorden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0