Sweet dreams

Blev jobb idag oxå minsann! och på torsdag ska det oxå jobbas lite. Då blir det Vegavallen och lite skridskoåkning som gäller haha. Dock har ju inte jag nå grillor dårå men dom snacka om att det fanns att låna där så vem vet? Kanske att Martina tar sig ut på isen en sväng, hahah. Kan ju tänka mig hur det kommer se ut. Jag har inte satt min fot på isen sen jag vet hur länge sen det var sist. Men att prova dör man nog inte av... kanske att mna bryter ett ben lr nåt men värre kan de ju knappast bli!

Nu sitter jag nere i soffan och halvkollar på tv och gör inget alls. Fikade nyss kvällsfika med varm choklad som jag gjorde. Rätt bra på de där med varm choklad måste jag säga! Men snart blir det sängen och imorrn är jag helt ledig för att min körlektion blev flyttad till 26 istället för att en lärare var sjuk och skit så min skulle vara i Gävle imorrn istället och det fanns inga tider tidigare... Lite segt men men sånt som händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0