Svinsprutan

Nu har jag bestämt för att ta vaccinet iallafall! Så så blire. Nu ska jag samla lite mer mod bara och sen ska mamma och jag åka ner o kolla läget. 19 år och tar med sig mamma lixom, haha! Men har man varit med om så mycket på sjukhusfronten som jag har ända sen jag var liten bebis så äre inte så konstigt att man blir rädd lr ah vissa blir väl vana men jag har blivit skrämd istället som synd är. Så mamma får följa med!

För övrigt så ösregnar det ute och är allmänt fult och grått. Om det ändå kunde vara snö som föll från himlen istället.

Och idag är det bara 1 månad kvar till julafton! Och min utlandsresa med Josefine verkar inte vara så långt ifrån att gå i uppfyllelse nu heller, håller tummarna nu bara!

Kommentarer
Postat av: LINDA NÄSBOM

omg varför tar du den :o

2009-11-24 @ 14:00:14
URL: http://lindanasbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0