Spruta, check

Var ner och tog sprutan för nån timme sen iaf. Skönt att ha det gjort men det var inte kul! Fytusan. Jag trodde nånstans att spruträdslan hade försvunnit liiite åtminstone men det var att tro för mkt kna jag säga. Direkt när jag kom dit och började fylla blanketten så kände jag hur jag började bli varm och svettig och hur pulsen steg. Trodde hjärtat skulle hoppa ur kroppen och va helt tårögd. Sen när jag gick in i rummet började jag storgråta och hyperventilera. Helt sjukt. Jag hatar verkligen sprutor. Är så fruktansvärt spruträdd så de är inte sant. Dock satt sköterskan och klämde med sina naglar samtidigt för att jag inte kulle känna sticket lika bra, dock hade jag fullt upp med att försöka andas så hann inte känna så mkt. Heh. Men nu äre iaf över och jag är så jävla stolt över mig själv nu!
Slipper man den där skiten iaf!

Nu hoppas jag mamma komme rhem snart så det blir lite käk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0