Sömnproblem?

Jag tror jag blir tokig. Sov pissdåligt inatt igen. Va äre för fel? Jag som alltid haft lätt för att somna och sova. Nu ligger jag istället vaken och vrider och vänder mig och så kanske jag lyckas sova 4 hela timmar och resten av tiden vaknar jag och somnar och vaknar igen och drömmer massa grejjer. Jag blir så less. Att inte kunna sova ordentligt är verkligen ett svårt problem. Slutar ju med att man senare på dagen blir helt död istället. Hoppas det ger med sig inom en snar framtid. Nog om det nu iaf!
 Annars idag har jag varit med mamma och moster till Gävle och handlat lite julgrejjer åså. Så jag passade även på att öva lite stadskörning och gud vad bra det gick måste jag säga! Tänk om man ändå kunde slappna av sådär när man kör med bilskolan lixom. Så lätt de skulle vara men  de kankse kommer kommer! Kan ju iallafall hoppas att det sker ett mirakel den dagen då de är dags för uppkörning, heh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0