Skridskoåkning

Idag har jag jobbat och det blev en dag på Vegavallen som sagt med barnen på fritidset. En rolig dag och tillomed jag lånade ett par skridskor och gav mig ut på isen med ungarna som dock var duktigare än mig på att åka men jag slog ju inte ihjäl mig iaf som jag trodde. Sen när jag slutat blev det bara att dra hem byta om lite och sen käkade syrran o jag middag på Brorsans. Pizza och cola är aldrig fel nästan! Gott vare iaf efter en dag med full fart. Efter det sen så hängde jag med upp till stallet så lite motion har jag fått med med en promenad. Yeye... nu blire nog lite tv!
Btw så hade det kommit lite ny snö idag med, hoppas det kommer mera så det blir sådär mycket för det är så mysigt och så blir det ju lite ljusare ute med!

Idag fick mössan åka på med för första gången i höst, skööönt!

Saknar Micke massa med gör jag oxå, gah...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0