Mysigt

Nu är jag hemma igen och har slängt i mig lite food och så. Får se sen då hur de blir med ponnyn och de där. Fick även prata med Micke som inte hade dissat mig som jag trodde igår utan han hade bara inte haft batteri, heeh. Åhh... kan inte ebskriva hur mycket jag saknar honom, det är sjukt. Han borde bara komma hem och krama mig tycker jag. Men men, den som väntar på nåt bra väntar aldrig för länge, right? ;)

Lala... om en timme typ ska jag till Nicole och ha myslördag, så det blir awsome!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Inte riktigt mörkbrun tror jag, för då finns de ingen återvändo till nått ljusare igen för mig på MÅNGA år.

2009-11-08 @ 15:56:33
URL: http://amandaferanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0