Lugg?

Här sitter jag och funderar över mitt hår ovanligt va? Not. Är ju sååå less på det nu speciellt nu när jag håller på att spara ut och det har hamnat i den där mellanlängden när det är för kort för att kallas långt och för långt för att kallas kort, heh. Så varför inte klippa en liten lugg under tiden kanske så det händer nåt medans man hållar på att spara ut lixom. Så kanske det inte känns lika tråkigt. Dock är ju jag en sån som lessnar på saker fort men vafan orka bry sig. Vill man så kan man ju sätta upp den eller dra den åt sidan ju!

TROR NI ATT JAG SAKNAR MITT HÅR LR?! -.-' Från och med nu sk ajag aldrig klippa av mig håret igen iaf kna jag ju säga!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0