Luftslottet som sprängdes

Igår var jag på bio med Jossan och två tjejer till. Vi såg som rubriken säger, Luftslottet som sprängdes. Och den var seg men den var bra och rätt lång, typ 2 h och 30 min. Men helt klart sevärd! Sen så fäljde jag med Emma på fest hos en gammal kompis till henne. Jag var noll partysugen och hade inte så kul så jag blev inte långvarig alls. Var där i en timme lr nåt och sen gick jag hem igen. Tur att det var nära lixom.

Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på. Syster och jag har iofs huset för oss själva eftersom mamma ska iväg på festligheter. Så kanske man ska bjuda över några vänner och umgås? Aja, får se hur kvällen kommer se ut helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0