Körkortet....

känns jävligt långt bort. Har körlektion imorrn igen i Gävle och här sitter jag med fetaste "jag vill inte ha körlektion imorrn" tankarna. Usch... kan va för det gick så mycket åt helvete det kunde sist och för att jag känner på mig att jag kommer bli typ lika nervös imorrn. Om jag inte kan kontrollera min nervositet nu hur fan kommer det då gå den dagen jag ska köra upp?! Vill inte ens tänka på de... blä. Jag borde gå en kontrollerasinnervositet-kurs lr nåt. Plus att hjärnan blir helt kaos oxå så de inte går att tänka. Hoppas det inte blir så illa imörra iaf! Guuuud varför måste man ha körkort för? Det är ju typ inte ens kul att köra bil lixom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0