Jobb!

Bara för att jag ska jobba idag och imorgon! Haha, äntligen händer det nåt i mitt liv. Hade precis vaknat runt 10 så ringer telefonen minuten efter och jag trodde det var mamma som ringde från jobbet men icke! Det var Lotta från Ugglan som ringde och frågade om jag kunde jobba idag och imorrn och sen skulle vi träffas och kolla upp lite mer lr vad hon sa, men nåt sånt iaf. Snacka om jag blev glad. Inte många som blir glada av att dom måste jobba men jag är helt överlycklig just nu. Ska bli sååååå skönt att inte behöva gå hemma två dagar av veckan iaf och på onsdag ska jag ju köra med. Så den här veckan kommer nog gå rätt fort jämfört med de andra kan man ju säga.
Awsome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0