God natt

Blev en promenad med Jossan som sagt och sen lite senare bar det iväg till Aktivera för bodypump. Älskar känslan efter man har tränat, man känner sig så duktig och hur musklerna verkligen är helt genomkörda. Dagen efter är dock inte lika kul ;D Men de får man ta, vet man att det tar iallafall! De är väl ända fördelen med träningsvärk. När jag kom hem blev det lite påfyllning i förrådet och nu har jag precis kollat klart på The Ugly Truth! Som jag väntat på att få se den och det var inte en besvikelse utan den var lika bra som jag trodde. Redan när jag såg reklam om den på tvn så bara visste jag att det var en Martinafilm och de vare! Kommer lätt ses flera gånger iaf.

Nu ska nog jag och min döda kropp sova lite tror jag, så go natt!

Önskar du va här nu... som jag saknar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0