Friday

Vaknade för en stund sen och ligger fortfarande kvar i sängen. Har blivit less på att bara chilla hela dagarna speciellt när man bor i Tierp!! Hade jag bott i ett varmare land kan jag lova att det hade varit nemas problemas att chilla hela dagarna. För då hade man bara kunnat gått ner o lagt sig på stranden så fort man vaknat förutsatt att det är bra väder såklart då men ändå. Tänk om jag hade bott i typ Grekland lr nåt istället för i Sverige... undra hur livet hade sett ut då...

Men idag har jag planerat att inte göra ett dugg. Har tänkt baka en cheesecake, kanske köpa lite candy och bli tjock till Idol och en bra film sen ikväll lr nåt. Tänkte göra det jag är bäst på helt enkelt att slappa. Dock blir det tråkigt när man gör det varenda dag i veckan men fredagar är det nåt speciellt med, vet inte vad men nåt äre iaf!


Kommentarer
Postat av: sis

DU SKA TILL PETTERSSONS EL!!!!

2009-11-06 @ 13:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0