Fredag den trettonde

Hola!
Ledig idag och sov till halv 10 typ. Skönt att ha sovit en bra inatt iaf jämfört med de två nätterna innan. Fattar inte att jag sover så dåligt ibland sover, vaknar, sover vaknar osv... och när det blir så så drömmer jag alltid så jävla mkt. Igårnatt var det mardrömmar typ, sjuka var dom iaf. Tex så drömde jag att jag blev skjuten?! Hemskt!
Aja... har iaf varit till stallet och fixat lite med Jettan och så åt jag en goood frulle imorse med. Det var varm choklad som jag la i minimarshmallows i och såntdär gott bröd, chibata lr va man nu säger. Gööddie!

Ikväll blire lugnan iaf kanske hinner träffa Jossan en sväng o ett tag med som hon sa igår men den bruden verkar ju va ute på annat för tillfället! Smygarn. Ne... nu ska jag glida vidare.

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0