And here we go again

Hmm... ja. Rätt händelselösdag idag. Bakade en kladdkaka förr idag och fikade lite och så kom de lite främmande bara nån timme efter, tajming. Coolt bara att jag endast käkat en bit med tanke på att jag lätt är en sån som floskar i mig allt på en gång men inte idag! Sen körde jag lite bil upp till ridskolan och kiakde på syster som hade hoppträning. Snacka om att det var läääänge sen jag gjorde de sist. Typ i våras lr nåt? Och nu som lite avslut på dagen blev det kvällsfika och sen en rask promenad med Annika. Ska försöka göra en bra vana av det och ta en promenad varje dag men de är ju inte så lockande att gå ut när det ser ut som idag tex så det suger ju lite..

Nu ska jag chilla lite, kanske dra en rulle lr nåt!

Tjao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0