9/11- 09

Så då har jag alltså jobbat idag från 12 till 16 och det kändes bra. Skönt att det händer lite i vardagen och att man får tjäna lite pengar på köpet, finte! Ska jobba imorrn med och på torsdag, veri veri nice (Y) Fick med lite papper och sånt hem med som ska fyllas och sådär så nu känner jag mig värsta vuxen, haha.

Nu sitter jag i soffan efter att ha käkat lite och varit på en 45 minuters promenad med Jossan. Känns alltid skönt att få röra på fläsket lite lixom. Yeye... så så äre. Ska nog duscha lite nu och sen lägga mig och kolla en film lr nåt. Är helt slut. Det tar på krafterna att anstränga sig när man bara gått hemma och inte gjort ett dugg på flera veckor lixom. Men det känns himla bra iaf!

Miss you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0