5/11- 09

Idag äre torsdag och jag gick upp vid halv 8 imorse för att duscha och så innan jag skulle till arbetsförmdelingen på infomöte vid kvart över 9. Som vanligt så gick det typ jättefort så var hemma vid 10 igen. Men det känns bra att ändå ha nåt att göra ibland haha eftersom att jag inte har nåt liv för tillfället.
Nu har jag precis käka lunch oxå, blev en tidig lunch idag för att jag var så jävla hungrig. Och jag gjorde alldeles egna våfflor alldeled själv för första gången i hela mitt liv och självklart så blev dom helt perfecto såklart! Redigt gott de där med lite glass åså till, mums. Så nu är jag mätt och gla o ska chilla lite till i min säng och sen ska jag nog till min bästa Jossan senare I think.

Btw igår efter jag gått och lagt mig så fick jag först ett sms och sen ett till efter ett tag av två vänner. Man blir verkligen helt varm i hela kroppen när man får sånnadär sms om hur mycket man betyder och hur glad dom är att just ha mig som vän lixom! Önskar man själv sa det oftare men jag hoppas mina vänner vet att jag tycker om dom och att dom betyder himla mycket för mig fast jag är dålig på att tala om det för dom.

Snöar lr nästan stormar ute gör det med.


Bästa Josefine och jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0