18/11- 09

Boom boom pow!

Happ.. då äre eftermiddag och det börjar bli mörkt ute. Har varit slapp idag. Tog en promenad innan frullen idag iaf. Nu har jag gått 2 dar i rad, wei lixom. Funderar på att göra promenaderna till springturer istället eftersom det inte känns speciellt jobbigt att gå. Men då äre ju bara ett litet problem och det är att jag råkar tycka att springa kan vara bland det tråkiiigaste som finns att göra på denna jord fast det blir ju kul sen när man känner att det börjar gå lättare iofs men vägen dit är lixom.... blä. Ikväll blir det iallafall bodypump som vanligt! :D Det är kul däremot.

Och jag har inte ätit en godisbit sen i lördags, ojojoj!

Nu ska jag visst ut o gå med Josssan, tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0