15/11- 09

Har precis duschat av mig lite nu och käkat lite mat, tacos från igår. Gott alltså. Har hunnit med en promenad oxå vilket verkligen behövdes efter den här floskhelgen, heh. Annars så sov Nicole här inatt, vi låg och snackade ända fram till halv 4 om precis allt mellan himmel och jord och universum typ. Snacka om att det är mycket man vill veta men som det egentligen inte finns några säkra svar på som att såhär ÄR det lixom.... Vi somnade som sagt till slut och sov ända till halv 1, så länge har jag nog aldrig sovit nån gång tror jag. Brukar lixom alltid vakna vid 10- 11 även om jag inte somnar förrän vid 4 typ.
Yeees... så äre. Blev iaf bio och mat igår med Linda och Nicole dårå, trevligt! (: Vi såg Funny People med Adam Sandler. Helt okej film faktiskt lite rolig och lite så.

Nu saknar jag Miiiicke sådär mkt igen, hatare. Tur för han att det inte är så jättelänge kvar tills han kommer hem ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0