1/11- 09

Den här helgen har varit awsome! I fredags blev det krogen i Uppsala med Jenny och Emma på Kalas dock var det inte så mycket folk men vi hade kul ändå! Massa dans och lite för mycket dricka haha. Så som det ska vara alltså. Och igår var jag helt död hela dagen, så jävla trött. Men jag lyckades tagga om och sen blev det Halloweenparty på Hangloose i Gävle med Sofia, Linda, Emma och Jenny och nåra andra. Riktigt kul att se alla som var utklädda och vi fick gratis inträde och garderob lixom snacka. Det var värt. Kom dit vid halv 10 och vid 1 var Fia, jag och Linda helt slut efter all dans så då blev det donken och sen kom dom andra och så blev det 3 tåget hem. Gävle var himla mycket bättre än Uppsala btw. Synd bara att tågen går så udda! Dumma UL.

Nu ska jag nog kolla OTH och vila och sakna Micke ännu mer än vad jag redan gör. Kan du inte bara komma heeem till mig istället lr skaffa mig en biljett dit vore ännu bättre!

Jag var typ catwomen lr bara katt igår, heh.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0