We might fall

Ryan Star är typ lovely!



För övrigt så blev kvällen igår lyckad faktiskt! Först så drog jag till Sandra en sväng och umgicks lite med folket där och sen när dom skulle dra vid 8 så cyklade jag till ner till Svanby igen. gick till Axa där ronja var för att sedan dra ner en sväng på Brushaaans haha. Där vare väla trevligt och så åså spelade ju öhhh... Scream & Shout heter dom jah. Kuligt! Vid 12 typ lr nåt så drog vi vidare till Karlholm. Träffade mina vänner som saknade mej där borta tydligen ;D och hejjade på lite annat folk och sådär. Det var väl helt ok där borta dock undrar jag vart dom där 270 personerna var? haha. Men i vilket fall så blev det 3 bussen hem och jag tror jag somnade på bussen hem för fort gick de att komma till tierp igen iaf. Gick hem med Nicole sen oxå. Trodde att vi typ skulle frysa ihjäl lr nåt. Så jävla kallt! Deckade runt halv 4 kvart i 4 helt slitna och den bruden skulle upp kl typ 7 igen. Jag led med henne när hon var tvungen att gå upp imorse ;o
Annars har jag inte gjort nåt vettigt alls idag typ lr lite kanske, har damsugit mitt rum (igen), vart och klippt farmor och så. Money money! Ska troligtvis träffa Jossan en sväng sen kanske!

Kommentarer
Postat av: Linda Näsbom

du sög på tummen förresten sötnos :)

2009-05-24 @ 21:25:17
URL: http://lindanasbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0