Svennebanan

Så jävla skön låt! Jag gillar´n lixom.

Som sagt, muntilga idag ju och jah.... Jag dog inte men var skitnervös, hjärtat gick på högvarv och jag blev helt varm. Ingen kul känsla direkt. MEN I did it! och efteråt var jag så himla stolt över mej själv kan jag ju säga. Kände mej typ bäst i världen ;D
Blev 3 bussen hem sen med Ronja och hennes kompisar. dock så satt vi mest med musik i öronen och halvsov hela vägen hem. Lite småskönt sådär. Yeye... sen jag kom hem har jag hunnit med en promenad med syster till stallet, kört lite bil och hämtat min cykel på station med sällskap av bästa Jossan. Roligt som vanligt, haha.
Imorrn blire lugnt i skolan med, ett kundpass bara och så har jag bar EN sak till som ska in. En utvärdering om UF. Sen äre slut, finito. No more plugg! Kan inte beskriva hur jävla underbart det är alltså. Ni ska bah veta!

Nu, TV.

Later!

Kommentarer
Postat av: josefine

iiih :D

2009-05-07 @ 21:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0