Studentskiva!

Yeeees. Igår vare studentskiva som gällde på BJs för oss frisörer. Jag tänker välja att sammanfatta mej så kort som att det blev en kalaskul kväll! YEAH. Jag hade med mej Linda som gäst oxå.
Nu är det verkligen såååååå nära. Helt galet!

Idag var jag ju lite lagom trött kna man säga när man vaknade plus att jag var tvungen att stiga upp för att ta 9 bussen in till stan för en arbetsintervju. Men men jag piggna till rätt fort lixom. Linda mötte upp mej och hjälpte mej in genom porten haha och sen så tog de fem minuter ungefär så hade jag fått jobbet. inte så dåligt kanske! Trevlig kille och så så jag slapp vara nervös. Nu på fredag kl 16 äre alltså utbildningsdag för mej. Yey lixom! Blev MAXmat med Linda och AMong efter det oxå. GOTT kan jag looova!

För bilder från skivan http://www.klvfoto.se/frisorskivan.html
Jag ser förjävlig ut som vanligt på bild!

Klänningen jag hade på mej som jag impulshandlade 10 min innan tåget hem gick igår haha!


Liten bild på håret!


Klassens KRYCKA blev jag de!


Lite slitna igår när vi kom hem kan man säga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0