Still feel alright

Kom nyss hem från skolan typ.. lr ah för 45 min ungefär. Hade bara lite tvättning av dockor och sådär idag. Nu börjas det med allt skitgöra fast denna gång ionför flytten till Fyris i höst för alla 1or och 2or. Lyx. Men det är nästan liiite mer lyx att ta studenten och slippa allt i höst sen. Lovely! Yeye. sitter i sängen nu och diggar till Johan palm och hans låt Emma Le. Veri veri good. Käkat nougat som jag bakade igår har jag oxå hunnit med. Känns typ som att jag käkat snart käkat upp hela burken själv -.-' Inte bra, inte bra. Får se till och tvinga med mej nån vän och gå ut o gå en sväng sen va!
Kaaanske man ska ta en macka lr nåt istället för å äta massa onyttigt med. Har lixom inte käkat lunch idag heller. Än så länge har jag bara hunnit med youghurt med flingor imorse och en macka i skolan. Heh... Så atteh.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0