Skär....Kristihimmelsfärd!

Vet inte varför men av nån anledning blandar jag alltid ihop skärtorsdagen med kristihimmelfärd.. Ehh? Same shit difefrent names! Båda har väl med Jesus att göra lr? Vi säger så iaf ;D
Anyway, idag har jag vart med Jossan. Vi cyklade till badet bakom tirk, bergbadet. Skitjobbigt att cykla men vad härligt de va när vi kom fram. Underbart väder fick vi med. Myyysigt ju och skojja inte att jag blev gryyymt sugen på att bada efter det. Snart så äre fan dags kan jag lova. Mmmm.
På eftermiddan sen gled vi åt varsitt håll igen och sen dess har jag inte gjort ett dugg. Skönt de med kanske men jag har ju färmågan att bli så galet rastlös när jag inte har nåt att göra. Drygt. Men nyss var jag ner till Hemköp en snabbis och handlade lite marabou nonstop och en dipp till chipsen som vi ahde hemma. Gott. Dock är chokladen redan slut (A)

För övrigt tänkte jag bara säga att Bonde söker fru börjar idag kl 21! Två man känner igen är med, ena är en tjej från Månkarbo, Tilde heter hon och henne har jag praktiserat hos i en vecka i 9an typ. Cooolt! Och den andra är en släkting till Sandra typ faster lr nåt (?) som jag tror jag träffat nån gång. Det ni ;) Händer mycket här i tierp kan man säga haha. Förra året var väl Jessica med oxå om jag minns rätt! Wei, höhö.

Men nu ska jag chilla vidare!
Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0