SäljARN

Det är jag de, faktiskt! Sålde 11 paket idag och det var lixom andra dagen på jobbet bara! Fick iväg typ 7 st på en och en halv timme. Det ni! ;) Så nu känns det ganska mycket bättre om man jämför med gårdagens, 1 paket på hela dagen och då var det lixom 6 timmar xD Skyller helt enkelt på att det var min första dag och att jag aldrig hållt på med nåt liknanade förut. så atteh.
Kom i vilket fall som helst hem vid 4 idag och då var det bara raka vägen hem, slänga i sej mat och sen iväg på riskkurs i 3½ timme på körskolan. Jättekul verkkligen, NOT. Snacka om ovärt och snacka om bortkastade pengar egentligen ;o. Heheh, men måste man så måste man väl I guess. Blir ju lixom inget körkort annars, så jah.
Det slutade vid halv 9 och började 17. Sucki. Men nu har jag iaf käkat lite ägg macka och ligger i sängen och latar och sen ska jag nog träffa Jossan en snabbis oxå. Mihi. Långledigt nu juh! :D Lovelyyyyyyyyy

Kommentarer
Postat av: Amanda

Se där :D inte illa! snart är du bäst säljarn!

2009-05-20 @ 22:01:40
URL: http://likabrade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0