Regn=mysigt?

Hmmmm.... Jo kanskerå. En film i sängen när det regnar ute som nu är nog rätt så mysigt lr trevligt kallat va ni vill. Och med sällskap skullere nog vara topp 10 tror jag nästan på min mysigtlista om jag hade nån sån lista vill säga. För nu är det ju så att jag inte har det. Höhö. Men ändå!
Annars har jag vart i uppsala idag bara och träffat Linda och Among och lämnat tillbaka nyckel respektive (fan vad smart jag fick det att låta där med de ordet (Y)) saxar OCH bytt mitt jefla busskort. Onööödigt kan man tycka men nödvändigt. Vill ju inte böta 500 spänn såhär innan allt slutar. Blev 2 bussen hem sen och jag var dötrött kan jag looova. Tur Linda höll mej vaken, men dock så somnade jag när hon ahde hoppat av i Månkarbo. Hihihihih.

Scenil? Jo jag tror det. Imorse när jag skulle åka till tåget så kom jag på att jag glömt saxarna. Så jag sprang in igen och då kom jag på att jag glömt nycklarna i bilen och inte lagt dom i fickan som jag trodde. Och när jag va i tierp vid 3 sen så ringde jag mamma för jag tänkte att jag inte ville gå hem i det här vädret lixom och så kunde jag gå och hämta cykeln sen när det slutat regna. Men i samma sekund som jag tog upp mobilen och skulle ringa kom jag ju på att jag hade ju inte ens cyklat ner imorse, ne jag fick ju skjuts! Sen när jag cyklar glömmer jag alltid bort att jag cyklat och hoppar av vid sjukan och får alltid gå och hämta den sen.
Jag börjar alltså bli scenil.

Kommentarer
Postat av: Linda Näsbom

pusspusspuss saknat att umgås med dig massor

2009-05-28 @ 17:34:15
URL: http://lindanasbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0