Puckad!

Hahaha. Ibland är jag ju bara to smart lixom! NOT. Ska lägga in bilder på datan. Stoppar in minneskortet och kopierar alla bilder MEN tänker att "nu har jag ju kopierat dom så då kan jag ju lika gärna ta bort dom från kameran på en gång" och gör det med andra ord. Sen när jag ska klistra in bilderna i mappen så "kan inte objekten hittas". HEHE. Tydligen så kan man inte klistra något som inte finns kvar i filen lixom fick jag reda på nyss av Nicole. Jag är ju så jävla blåst ibland alltså. Haha. Så atte.... inga ruliga bilder från trippen till Valbo med Julia, Emma och Nicole alltså. SYND.
Anyway... jag som INTE skulle handla kom hem med en tunika, en klänning och ett par tights som ser ut som lite jeans. Allt från Gina med. Och några trosor från Cubus med. Till lunch blev det en kotlettrad på IKEA. Hur gott du vill!
Trevligt iallefall!
Nu sitter jag och velar om jag ska springa en sväng lr inte....? Borde plugga sen oxå. Muntliga Nationella i svenska B på onsdag. Tal i 5 minuter och jag vet inte ens vad jag ska skriva lr berätta om?! Jag vill inte, vill inte, vill inte >.<

Kommentarer
Postat av: Nicole!

du är SÅ korkad ibland xD

2009-05-04 @ 18:52:28
URL: http://nickoll.blogg.se/
Postat av: Martina

Hahah! Äre så? ;D

2009-05-04 @ 21:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0