Öhhhhhhhhhhh

Jag som kunde sova till iaf kvart i 9 åså vaknar jag vid halv 8(!!) och är pigg... Som vanligt så med andra ord. När man får sova vaknar man tidigt och när man måste upp kna man sova hur länge som helst. Varför äre så för?
Han mecka lite med min mobil iaf och nu har jag konstaterat att mitt minneskort är typ sönder lr nåt, de funkar iaf inte. Det kom jag fram till genom att stoppa i det gamla istället. Ibland är jag smart! Dessutom har jag hittat en telefon som är asball som jag funderar att slåt till på nån gång framöver. Jag som aldrig skulle svika min z710i. Den är ju lixom helt jävla underbar, men fan..... De löser sej ;D
Ska väl börja fixa till mej lite om en stund och sen blire 10 tåget in till stan för att byta mitt jävla busskort som jävla UL skrev på igår för de inte funka och byter man inte inom 3 dygn får man böta 500 spänn. Kärring! Är ju för fan bara en vecka kvar ju -.-' Jag som var ledig idag! där fick jag lixom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0