No more homeworks!

Då har jag fixat mitt för stundens livs sista skolarbete klart iaf. Tänker då fan inte plugga på ett bra tag efter det här kan jag lova. Och jag har inte fattat det riktigt själv än tror lixom.... INGA MERA LÄXOR!?! Hur sjuuuukt låter inte de då? :O
För sjukt helt enkelt.
Som avslutning på min pluggisdag blev det en promenad nu för en stund sen med Ronja och hennes vovveeeee. Trevligt att bara gå, få lite luft och snacka om allt mellan himmel och jord. De är grejer de!

Nu är Martina helt vrålhungrig och är sugen på stekta ägg på macka. Ska jag. orkar jag? Kom och stek ägg åt mej någon. Tack.

  
                                                                                             Dagens slappaste                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0