Jobb

Idag har jag johobbat från 9-15 och det gick väl okej. Lite segt idag tror jag och omedgörliga kunder. Men nog tjänade jag lite iaf. Kom hem kl 4 iallefall och då gick till Monique där jag köpte mej ett par jeans, äntliiigen! Kan ju va bra o ha nåra att växla med lixom, heh. Dom är snygga, mmmhm. Cyklade hem sen och käkade och vilade lite.
Nu däremot har jag precis kommit in efter en motionspromenad på 40-45 minuter. Började dock regna men det var skönt ändå. Lär ju komma i liiiite form till beachen 09 iaf. Höhö. Sen hur de kommer gå är ju en annan sak. Lär införskaffa mej en bikini oxå!
Skavsår har jag fått oxå, mindre skönt kan man väl kanske säga.
 Men nu ska jag försöka pallra mej in i duschen... ooorkar inte ;o

Kommentarer
Postat av: Annikan

Leta bikini tillsammans? (A) :D

2009-05-26 @ 22:18:40
Postat av: Anonym

Ja varför inte :D

2009-05-26 @ 22:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0