How Long

Nana.... sovmorgon och så idag vare jah. Vårat schema i 3an har lixom bara varit bäst. Anyway så hade vi kundpass idag, 12.39- 15.30 ungefär. Jag kommer dit och som vanligt har jag inte kund förrän kl 14.... 1 ½ timmes dötid lixom. Sucks! och inte nog med det så kom inte min kunda sen heller... Grr. Så vid kl tre pallade jag inte sitta och inte göra nånting längre lixom... 2 o en halv timme räcker lixom ;o Yeye. Istället blidde det 3 tåget hem med både ronja och Linda :D Kuuuul resa. Var nog bara vi som hördes, haha. Var hemma efter 4 nånting och ingen mat fanns det hemma heller eftersom att mammi var borta så jag stekte ägg. Ovanligt! NOT. Kan inte råfört. Jag är helt galen i stekta ägg! ;o Efter det blev det en cykeltur upp te stalle med syrran som lite sällskap och såååååå. På väg dit blåste vi typ fram utan att behöva trampa, smidigt va? ;D Men sen hem... ska vi inte tala om. sån JÄKLA motvind rent utsagt. Trodde aldrig att jag skulle komma hem fan. Under tiden kom jag fram till hur myycket jag hatar att cykla. Satan alltså.

Känns som det här blev väldigt rörigt nu men ah, så kan det va. Nu ska jag fortsätta att göra ingenting som jag sysselsatt mej med typ hela kvällen.

Hejpa!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0