Hos Nicole

Nu sitter jag hos Nicole och nördar medan hon är i duschen. Har klippt henne och sådäääära, jaow.
Vaknade av att hon ringde och 20 min senare kom dom o hämta mej. Fick ta me mej frullen ut i bilen, haha. Full fart bah och inte har jag hunnit borstat gaddarna heller. Iough!

Igår åkte jag till Rsmus med Ronja och där var det segt men rätt trevligt ändå ju. Sen fick vi skjuts till Oskarssons där det var "bakfest". Typ mittemot vårat stall med andra ord. Och det kändes rätt mest skämmigt och pinsamt alltså ah. Heheheh, men så kan de va ibland. Förlåt att jag var lite dryg Ronja!

Btw så fick Ronja träffa sin stora kärlek, haha!

Ikväll blir parthey men jag har inga höga förhoppningar för de brukar alltid bli skittråkigt då, så atteh!
Men nu är Nicole klar, så heeejdåe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0