Good Morning Sunshine!

Typ jah. för vet ni vad? solen skiner faktiskt idag! Yey. efter 3 dagars halvbra väder är det verkligen dags för lite sommarväder igen tycker jag, det slår lixom aldrig fel. Förutom att fåglarna blir glada och någon började pipa så jag nästan trodde det var jag som hade tinnitus och inte att det var en fågel som ehhh... kvittrade tydligen. Sådär lagom vid 6 tiden inträffade det, skitdrygt men jag lyckades till slut somna om. Dock kom jag precis på mej själv och funderar på om det verkligen var nu imorse lr om de kanske tillomed var igår morse? ;o Haha. Fast igår vare ju regn... Aja, anyway. Dryygt äre iaf med fåglar som piper på de viset.

Nu sitter jag här och har övat på det jag ska säga idag på svenskan. OMG. *jag kommer klara det, jag kommer inte dö* Lala... Aja, det tar typ exakt 4 minuter iallefall. Jag har sagt det 3 ggr nu och det har blitt 4 minuter varje gång. Såatteh... jo. Vet dock inte redigt om det låter som ett tal men det står ju inget direkt bokstavligt om de i instruktionen heller så det får fan gå ändå helt enkelt. Så fytusan vad någon kommer vara nöjdast och stoltast i världen idag sådär efter 1 nån gång typ. Typ... JAG!

Have a nice day dudes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0